-->

Pagina's

zaterdag 6 oktober 2012

mi CAS es su CAS challenge #9 "één van elk"


Het thema deze maand bij het challengeblog mi CAS es su CAS is "één van elk".
 
De opdracht is om een clean & simple kaart -of ander project- te maken met de volgende drie eigenschappen:
- 1 laag
- 1 afbeelding
- 1 sentiment

Het was een echte uitdaging en dit is mijn kaartje geworden.
 
 
 
Het hertje is gestempeld op een witte kaart. Het hertje heb ik nogmaals gestempeld op masking papier en het hertje uitgeknipt. Het maskingpapier heb ik op de kaart geplakt om de blaadjes te kunnen stempelen. Tot slot heb ik het maskingpapier weer verwijderd.
 
 
 
Mooie herfsttinten.
 
 
De stempels van de Creatie zijn super om mee te werken !
 
Ik hoop dat je bent geïnspireerd door mijn kaartje en je zin krijgt om ook met deze leuke challenge mee te doen !
 
Klik dan snel hier voor de challenge
 
 
Stempels:
 
De Creatie: Dreamy Days

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje is dit geworden,de gestempelde blaadjes passen helemaal bij de sfeer van het plaatje.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen